fredag 23 oktober 2009

Gissa bloggerskan

Hej bajskorvar! Haha. Skoja bara. Jag har så sjukt galen humor och jag är så himla lyckligt lottad att mina vänner är några av de typ 10 tjejerna i Sverige som faktiskt har humor.

Idag har jag sovit ut ordentligt. Det var verkligen välbehövt efter några dagar med tidiga morgnar och två timmars jobb på MTV. När jag hade fått i mig lite frukost åkte jag taxi ner på stan (jag vågar tyvärr inte gå utomhus över huvud taget eftersom folk vägrar respektera mitt privatliv). På stan så shoppade jag och fick med mig en massa fina saker hem.


En randig T-shirt. Monki, 150 :-


En grå t-shirt. Monki, 120 :-


En superstor och supermysig svart stickad halsduk. Det syns inte så bra på bilden men den är verkligen supermysig. Lovar. SUPERMYSIG. Monki, 180 :-


Sedan köpte jag skor. Alltså, man kan verkligen ALDRIG ha för många skor. Skopunkten, 399 :- (hur fan gör hon de där bilderna? Jag höll på i typ 20 min och det där var det bästa jag kunde få till. Ont gjorde det också. Notera mitt försök att pluta med läpparna också.)

Nu ska jag fixa mig lite. Ikväll ska jag ut och dansa med tjejerna. Woho! Jag har världens bästa vänner! Nu jävlar slår vi klackarna i taket!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Skorna ser extremt passande ut för lite gammal hederlig badminton! :)

Jenny sa...

HAHA. asså mamma är rolig. och HUR dryg är hon på en skala? Jag har verkligen börjat avsky henne. KUL att ses imorgon. Kramis <3

Malva sa...

Jag är verkligen jätte, jättearg på dig just nu. Skulle ringa till min bästa (hm.. enda?) vän och berätta vilken fantastisk konsert jag precis har varit på, och så svarar du inte! Verkligen, jättedålig stil... (unkev)

Sofia sa...

Jenny: Jag fick verkligen tänka jättelänge innan jag förstod att du menade att du hatade Kenza, inte mamma. Haha. Det var roligt. Ja, ska bli superroligt! Kram