fredag 16 oktober 2009

Tvätt.

Jag har dragit ut på det här med att tvätta. Jag har gått runt och klagat på att jag absolut inte har några kläder kvar och herregud vad jag behöver tvätta men inte fan har jag gått ner och bokat den där tvättiden. Till slut tog jag mig i kragen och bokade tid till idag. Det fanns bara 12-14 kvar och jag muttrade lite för mig själv att det är ju inte riktigt klokt att man blir tvungen att gå upp innan klockan 12 när man är ledig och allt. Men, nöden har ingen lag. Och det är riktig ordentlig nöd nu. Igår letade jag desperat efter ett par trosor. Det fanns ett par kvar så nu sitter jag här och vrider mig i ett par stringtrosor med engelska flaggan på. De är typ i storlek 32 och jag köpte dem på Camden Market år 2005.

Så nu har jag besökt tvättstugan i huset för första gången. Jag är ganska säker på att jag gjorde något fel och kommer förstöra ALLA mina kläder. Spännande att se vad som händer.

Idag kommer Malva och hälsar på mig, och senare Linus och Rickard också. Bra fredag alltså!

1 kommentar:

mamma sa...

Varför får jag inte veta hur det gick med tvätten?Väntar med spänning!