onsdag 21 oktober 2009

HELG

Nu tar jag helg. Himla skönt. Har haft redovisning med Bettina idag och jag tror att den engelska tetanten gick hem hos vår lärare. Jag gillar att prata inför folk. Kanske för att jag faktiskt är något av en attention whore. En gång blev jag jättearg på Malva för att hon kallade mig en attention whore. Jag visste ju att hon skämtade men jag blev arg ändå. Intressant va? En annan gång fick jag höra att en dryg brud hade sagt till Calle att jag var en attention whore. Då blev jag också arg. Det är alltså bara jag som får säga att jag är en attention whore. Så att ni har det klart för er liksom.

Efter redovisningen åt jag kycklingkebab med Bettina och Teresa. Vad är grejen med att jag alltid träffar folk med ovanliga namn?

Jenny, varför är du sur på mig?

Nu ska jag äta Kinder maxi.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Jag är inte bara arg på dig, hela familjen. Ingen berättar någonsin något för mig. Så.
Orkar inte svara på ditt sms, jobbigt att skriva!

Jenny sa...

Förresten, varför har du ordverifieringen kvar som inställning, det är ju inte direkt så att du får en massa spam dagligen...

Sofia sa...

Ingen berättar något för mig heller, men jag ringer hem ibland och det var så jag fick höra om Saras jobb. Jag visste inte ens att jag hade ordverifiering förrän Malva skrev det och jag behöver ju inte göra det när jag svarar på kommentarer så jag har inte tänkt på att ta bort den. Jag kan göra det, men den verkar vara ganska uppskattad, haha.

Anonym sa...

hahahaha jag är nog lite av det med har jag mer och mer upptäckt.. En attention whore alltså..men va fan alla lever olika!;) shiieet snart helg IGEN tyckte det var måndag nyss! men jag ska inte klaga då får man ju sovmorgon!Tack för tipset, imorgon blir det Kinder maxi till efm rasten härligt med ica så nära skrivbordet!:p Hoppas din helg blir nice å att man får se din nuna snart! Fast wrooom snart kommer det vara i mitten av nov!:D//saris

Teresa sa...

Du träffar alltid folk med ovanliga namn därför att folk med ovanliga namn helt enkelt är bäst. Det är min teori i alla fall.