lördag 17 oktober 2009

Resultat av tvätt

Mamma efterfrågade resultatet av min tvättning, så här har ni det. Det gick alldeles strålande! Jag råkade glömma handdukarna och fick tvätta två stycken i en egen maskin sedan, vilket kändes som ett enormt slöseri men jag behöver ju inte betala för det. Höhö. Jag torktumlade dessutom allt (förutom lakan och typ tre tröjor). Jag vet att man inte ska göra det men jag kan ju inte direkt hänga upp någon tvätt i mitt rum. Jag lyckades bara krympa en enda klänning och den var ändå för stor, så SCORE! Är mycket stolt över mig själv.

Ikväll ska jag på korridorsfest och trots att alla mina kläder är nytvättade och doftar persika så har jag inte något att ta på mig. Det är väl ganska typiskt.

1 kommentar:

mamma sa...

Nu känner jag mig lättad!För övrigt säger jag som Malva.Mystiska ord man får skriva för att bli publicerad här.Jag menar-balicl!! Konsonanter på varandra.Det är lite som de där flygödledinosaurierna som jag försöker uttala när jag har lektioner om sådana, vilket jag har just nu.Pter börjar alla på.Mycket enklare att säga Peterdinosaurier som vi sa när Peter var liten.Oj, vad långt från ämnet jag kom nu.Men bra att du kan tvätta, Sofia!