söndag 4 oktober 2009

Estoy lista

Jag är klar med hemtentan och vill gå och lämna den men är inte säker på att jag kommer in dit jag ska lämna den. Det känns jobbigt för jag vill inte ha något mer med den att göra. Nu ligger den bara där på skrivbordet och stör mig.

Jag har haft en trevlig helg. Jag har sovit alldeles för mycket. Igår vaknade jag 14.40 och fick panik. Det är inte roligt att sova så länge. Det är skönt, men man får ju extremt dåligt samvete när man har sovit bort nästan hela dagen. Efter bara några timmar blir det ju mörkt liksom. Att jag sov så länge berodde för övrigt på att jag kvällen innan satt på Orvars till stängning, spelade kort med Hedda, Kim och Manne i Heddas korridorskök och till sist åt pommes frites med Kim i mitt rum. Det blev ganska sent och efter den här otroligt dryga veckan kanske jag ändå förtjänade att sova ut ordentligt. Igår tittade jag på film med Crille.

Det är konstigt alltså. Jag har längtat och längtat efter att bli klar med allt som hängde över mig och nu när jag väl är helt klar så känner jag mig ganska uttråkad. Inte uttråkad nog att börja läsa min nya kursbok, men nästan. Mycket underligt.

Nu ska jag titta på Dollhouse.

Jenny, hur var det i London? Fick ett sånt där sms igen när du hade landat och satt på mobilen (antog jag i alla fall). Det är ganska bra med de där sms:en ibland.

1 kommentar:

Jenny sa...

Haha, ja det är ju bra att du håller koll på mig. Jag har haft en alldeles jättebra i London. Nu är jag tillbaka på jobbet igen och allt känns precis som vanligt. Tiden går fort! Jag höll på att dö av skam när jag såg den där videon från idol, shit vad pinsamt för den där tjejen! Kram