söndag 25 oktober 2009

Matlista

Vad jag har ätit idag:
  • Pizza till lunch. Tack mamma och pappa!
  • Räksmörgåsar med sallad, aioli, tomat, avokado och räkor (duh!)
  • Ca sex (stora) glas CocaCola
  • En halv chokladkaka (Marabou mjölkchoklad, 200g)
  • En halv chipspåse (Estrella Sourcream and onion)
  • Avokadodipp
  • Tre satsumas
  • En piggelin
  • Många tuggummin
Jag är nog den nyttigaste personen jag känner. Nu ska jag äta en till piggelin innan jag går och lägger mig.

Förresten, drar man alltså tillbaka klockan en timme när klockan är 00.00? Så nu är klockan typ tjugo över tolv och inte tjugo över ett?

3 kommentarer:

Stalker sa...

Man ställer om den när klockan är 03:00, alltså är klockan 02:00 2 timmar inatt!

SARA, sa...

vad jag at igar:

Tva mackor med aggrora
En kaffe
En halv liter mjolk
en skal pasta med smor
Tre sma chipspasar (ni vet engelska) med avokadodipp

nyttigheten gar helt klart i slakten.

Sofia sa...

Stalker: Jag kan verkligen inte komma på vem du är. Lite obehagligt. Tänkte att du var Malva först men hon sov nog 03.49. Hm.

Sara: En skål pasta med SMÖR? Haha. Wtf?