lördag 24 oktober 2009

Mamma, pappa, barn

Idag har jag haft besök världens bästa familj. The Osbournes.

Okej, det där var inte så himla kul. Mamma, pappa och Jenny tog bilen hit och dök upp runt tolvtiden. Vi tog en promenad förbi min skola och genom Uppsala. Jag och Jenny panikshoppade (mest hon) och sedan åkte de hem (efter att pappa hade varit typiskt pappig och tjatat om att han fan inte tänkte gå in i någon till affär och att han minsann tänkte åka hem själv om vi inte gick NU. Han är rolig). Tack för att ni kom hörni, det var mycket trevligt!

Efter att de åkte har jag ätit räkmackor och haft världens beslutsångest för kvällen. Nu verkar det i alla fall bli ett försök till Riskspelande på nation. Får se hur det går.

P-sork, jag är mycket besviken att du inte vill besöka din syster. Hoppas du har det roligt i London i alla fall, jag tycker att det ska bli väldigt intressant att se hur du och Oscar klarar er. Två mer förvirrade och likgiltiga personer får man ju leta efter.

Nu ska jag diska. Jippie.

Inga kommentarer: